Praha 25. 02. 2016 – Časopisy Exkluziv a Sedmička, které patří do portfolia vydavatelství EMPRESA MEDIA, ovládly prosincový trh. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR, jež se zabývá ověřováním nákladu tisku, patřily oba magazíny v průběhu posledního měsíce loňského roku k nejprodávanějším společenským titulům.
Časopis Exkluziv, který každých 14 dní přináší čtenářům nejnovější informace ze světa slavných a úspěšných osobností, předčil po roce na trhu s průměrným prodaným nákladem 22 101 výtisků i časopis Story, jenž je na českém trhu již 20 let. „Úspěch Exkluzivu, který byl v prosinci nejprodávanějším časopisem ve svém segmentu, mě samozřejmě těší a potvrzuje kvalitní práci celé redakce,“ říká Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media.
Stejného úspěchu dosáhl i společenský magazín Sedmička. Ten se, i přes masivní televizní kampaň a snížení prodejní ceny časopisu Rytmus života, stal v prosinci loňského roku taktéž nejprodávanějším titulem v segmentu společenských týdeníků. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR činily prodeje časopisu Sedmička 143 942 výtisků.
„Z úspěchu časopisu Sedmička máme obrovskou radost. Snažíme se našim čtenářům naslouchat a je evidentní, že naše úsilí o neustále zatraktivnění obsahu přináší ovoce, “ doplňuje Miroslav Graclík, šéfredaktor časopisu Sedmička.
29.02.2016