Praha 26. 8. 2015 – Společenskému týdeníku Sedmička z vydavatelství Empresa Media se daří a připravuje nové, další, projekty. Nejen, že Sedmička zaznamenala výrazný nárůst čtenosti podle Media Projektu, ale navíc se stal v červnu s více než 152 000 prodanými výtisky jedničkou mezi týdeníky. Pro své čtenáře nachystal v závěru prázdnin novinku v podobě Sedmičky pro ženy.
Sedmičku čte podle posledních oficiálních dat 363 300 čtenářů a v meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenala nárůst o 5 200 čtenářů. V červnu činily prodeje podle autorské společnosti ABC ČR 152 265 výtisků.
1. Sedmička 152 265
2. Nedělní Blesk 150 466
3. Rytmus Života 149 655
„Přízeň čtenářů nás moc těší a je zřejmé, že úsilí o zatraktivnění obsahu přináší své ovoce,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík a doplnil: „ Pro čtenáře jsme nachystali v závěru léta další novinku-Sedmičku pro ženy.
Sedmička pro ženy se bude tematicky věnovat ezoterice, zdraví, astrologii a dobrým radám. V prvním čísle, které vyjde tento čtvrtek, se čtenáři například dozví jak o sebe pečovat v horkých dnech pokud trpíte vysokým krevním tlakem nebo onemocněním srdce. Jaké bylinky mohou pomoci proti pupínkům a kousancům od různého hmyzu, co prozradí aura, jak ovlivňují náš život jednotlivé fáze měsíce nebo čím jsou zajímavé sny. Sedmička pro ženy má rozsah 16ti stran. Další čísla najdete v časopise Sedmičce periodicky vždy po 14 dnech, konkrétně v termínech 10. 9., 24. 9. a 8. 10.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
26.08.2015