Praha 7.8.2015 - Tištěné společenské magazíny Sedmička a Instinkt zaznamenaly výrazný nárůst čtenářů. Ukázaly to nejnovější výsledky výzkumu Media projektu, který sledoval čtenost novin a časopisů za období prvního pololetí 2015. Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu. Instinkt získal meziročně 22 600 nových čtenářů a každé jeho vydání tak čte nyní 105 800 lidí. Sedmičku čte aktuálně 363 300 čtenářů, což je o 5 200 čtenářů více než loni. Úspěch vydavatelství doplňuje i zpravodajský magazín Týden, který oproti poslednímu měřenému období posílil o 9 400 čtenářů a čte ho nyní pravidelně 150 600 lidí.
Majitel vydavatelství Empresa Media Jaromír Soukup přičítá úspěch zmíněných titulů zejména kvalitní práci jednotlivých redakcí a správně zvolenému obsahu časopisů.
„Nárůstu čtenářů u našich časopisů Sedmičky a Instinktu si velmi vážíme zejména z důvodu, že většina konkurenčních společenských titulů o své čtenáře přišla“, okomentoval data generální ředitel vydavatelství Empresa Media Daniel Koppl.
Meziroční vývoj čtenosti společenských titulů za první pololetí roku 2015:
Týden je vyhledáván zejména ekonomicky aktivními lidmi s vyšším vzděláním a příjmy, Instinkt čtou především velmi vzdělané ženy ve věku 20 až 55 let. Sedmičku čtou čtenářky ve středním věku se zájmem o celebrity, příběhy, zdraví a TV program.
Všechny tiskové tituly Empesa Media zasáhnou dle Media Projektu týdně necelých 700.000 lidí. Další čtenáře pak mají nové úspěšné tituly Exkluziv a Interview, které zatím nejsou v rámci Media Projektu měřeny.
07.08.2015