Praha 12. 12. 2014 - Vydavatelství Empresa Media, jeden z největších mediálních domů v České republice, se rozhodlo i pro rok 2015 zachovat agenturní provizi ve výši 15 procent.
Hlavní důvody vysvětluje generální ředitel Empresa Media Daniel Köppl: „Na rozdíl od jiných médií nemáme pocit, že by agenturní provize ztratila svůj význam. Stále ji vnímáme jako důležitý motivační prvek pro všechny agentury. Pokud dnes některé společnosti říkají, že agenturní provize ztratila svůj význam, tak by měly také říci čím a proč. Jsem přesvědčený, že většinou se za těmito slovy schovává jen pokus o skryté zdražení inzertního prostoru. Empresa Media zůstává ve své cenové politice konzistentní.“
Celé portfolio titulů Empresa Media (Sedmička, Exkluziv, Týden, Instinkt, MarketingSalesMedia, Top dívky a Popcorn) bude i v roce 2015 obchodovat mediální zastupitelství Media Master. K tomuto portfoliu přibudou v novém roce i tituly z dalších vydavatelství.
12.12.2014