Praha 12. 3. 2015 – Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.
V meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenal týdeník Sedmička také 50 % nárůst předplatného.
„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.
„Vydavatelství Empresa Media v celkových prodaných nákladech zaznamenalo nejlepší výsledky mezi ostatními vydavateli. Prodeje našich týdeníků jako jedny z mála na českém trhu rostou. Máme z toho radost a zároveň nás to motivuje k novým nápadům a vylepšením,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media.
V meziročním srovnání vzrostly prodeje Sedmičky o 7 %, časopisu Týden o 14 % a magazínu Instinkt o 9 %.
Vydavatelství v uplynulých měsících přišlo na trh hned se dvěma novými tituly. Společenský časopis Exkluziv doplnil portfolio vydavatelství o čtrnáctideník a magazín Interview o měsíčník.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
12.02.2015