Tiskové zprávy

Časopisy Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu

Praha 7.8.2015 – Tištěné společenské magazíny Sedmička a Instinkt zaznamenaly  výrazný nárůst čtenářů.   Ukázaly to nejnovější výsledky výzkumu  Media projektu, který sledoval čtenost novin a časopisů za období prvního pololetí 2015. Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu. Instinkt získal meziročně 22 600 nových čtenářů a každé jeho vydání tak čte nyní 105 800 lidí. Sedmičku čte aktuálně 363 300 čtenářů, což je o 5 200 čtenářů více než loni. Úspěch vydavatelství doplňuje i zpravodajský magazín Týden, který oproti poslednímu měřenému období posílil o 9 400 čtenářů a čte ho nyní pravidelně 150 600 lidí.

Po prvním čísle měsíčníku Interview se v trafikách zaprášilo

Praha 20. 3. 2015 – Již po prvních dvou týdnech, kdy se objevil na pultech trafik, byl nový měsíčník Interview z vydavatelství Empresa Media  na řadě míst vyprodán. Vydavatelství Empresa Media se proto dohodlo s distribuční společnosti PNS, že do prodejen, ve kterých byl magazín zcela vyprodán, zajistí dodatečný návoz dalších kusů časopisu. První číslo časopisu vyšlo na počátku března v nákladu 40 000 kusů výtisků.

Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem

Praha 12. 3. 2015 – Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.